• Wpisów: 193
  • Średnio co: 7 dni
  • Ostatni wpis: 19 dni temu, 19:58
  • Licznik odwiedzin: 71 209 / 1372 dni
 
emusia2000
 
Ayo :D (żeby było coś innego niż "Cześć" czy "Hejka" xd)
rys.jpg

Dziś przychodzę do was z odpowiedziami na pytania ^^
Dostałam dwa zestawy:
Pierwszy od ewela123321.pinger.pl/
1. Wolisz Wielkanoc czy Boże narodzenie ?
★ Boże Narodzenie. ^^ Wielkanoc jakoś tak szybko mija i nie czuję zbytnio takiego fajnego klimatu jak w Boże Narodzenie.
2. Na czym ci najbardziej w życiu zależy?
★Na obecną chwilę na tym by skończyć szkołę,znaleźć pracę,by zarabiać na siebie i wyprowadzić się z domu. Chciałabym być zależna tylko od siebie. :p
3. Przyjaźń czy miłość ?
★ Zdecydowanie przyjaźń.
4. Twój ulubiony cytat
★Dwie piosenki "Earth Song" Michaela Jackosna i "Outlaws of Love" Adama Lamberta są moimi ulubionymi cytatami. ♥ Kocham te dwie piosenki bardzo mocno. ♥
10850463_388022921371824_1475481045_n.jpg

5. Miałaś kiedyś operacje ?
★Operację na szczęście nie,ale zabieg na oko. xD Chyba,że to to samo? ;o
6. Co zauważasz\oceniasz jako pierwsze u chłopaka ?
★Zauważam oczy i wygląd (styl,ubiór)...Zawsze najpierw patrzę się jak jest ktoś ubrany,potem zerkam w oczy,a potem zaglądam głębiej i szukam charakteru. xddd A oceniam...Staram się nie oceniać ludzi,każdy jest jaki jest.
jhu.jpg

Drugi zestaw od causeilovetodream.pinger.pl/
1. Na jakim kierunku jesteś w liceum?
★Jestem w technikum. ;) Kierunek: Technik cyfrowych procesów graficznych. :D A prościej po prostu grafik komputerowy ;D
2.Jakie masz dalsze plany na przyszłość?
★Wyruszam z koleżanką w podróż do Azji. (y) Może zasiądę na dłużej w Korei Południowej,ale to się okaże xD
3. Prowadziłaś bloga w gimnazjum ? ( bo szczerze nie pamięam, a chciałabym odszukać posty jak byłaś w 1-3 gimnazjum :D )
★Tak,prowadziłam. :p Pierwszy wpis na bloga dodałam 2 lata temu,więc jeśli chcesz to możesz na wszystko popatrzeć od początku. xD :p ^^
4.Ulubiony zespoł/ piosenkarz/ piosenkarka? ( ktoś kogo bardzo lubisz i jest jakimś w pewnym stopniu wzorcem dla ciebie? ) :*
★Zespołu nie mam,tzn lubię 4 zespoły,ale to nie jest coś takiego co napisałaś w nawiasie. :p A piosenkarz,zdecydowanie Adam Lambert
13453759_586496228186861_1069168818_n.jpg

Odkąd jestem Glambert,zupełnie inaczej patrzę na niektóre rzeczy,sytuacje i na ludzi... Kochajcie Adasia,bo to wspaniały człowiek i zasługuje na miłość,a jeśli was do niego nie ciągnie lub go po prostu nie lubicie (nie ważne dlaczego) to przynajmniej proszę was o szacunek dla niego,bo jego dzieciństwo nie należy do czegoś co można mile wspominać,a mimo wszystko jest wspaniałym i kochanym człowiekiem. ♥
A piosenkarka, Avril Lavigne
FB_IMG_1476167030988.jpg

Kiedyś taka mała diablica,teraz już dorosła kobitka (xD).
Jestem jej fanką już jakoś 6-7 lat i Av też jest kochaną osobą i ją uwielbiam. ♥
5. Które okres w twoim życiu swpominasz najlepiej, a który nienajlepiej?
★Najlepiej? Chyba nie miałam takiego okresu. :p A nie najlepiej to w sumie dzieciństwo...ogólnie okres do drugiej klasy gimnazjum był taki nie fajny,a od drugiej gim do teraz jest w sumie coraz lepiej ;)
6. Masz puste zeszyty? Jak tak, to co w nich piszesz?
★A no mam :D Kilka czeka na misję 'szkoła',a z innych wyrywam kartki na rysunki,a ostatnio zaś do jednego zaczęłam przyklejać przepisy. ^^
7. Która klasa  gimnazjum była dla ciebie najtrudniejsza?
★Druga. (głębiej już Ci odpowiadałam na priv to tu już nie będę :p)

Okej,pytań tyle. Dziękuję wam,że je zadałyście. ^^ Na koniec jeszcze wykreślanka. Odpadł nr 12 czyli Arianka
Arii.jpg

Ohoho jakiś długi wpis się zrobił xD a piszę go jakoś ponad godzinę,bo ogarniam jednocześnie solowe albumy członków BIGBANG. xD

Ps. Planuję zrobić może jeszcze jakiś TAG,ale musiałabym poszukać jakichś na necie. :p A jeśli wy macie jakieś to możecie mnie nominować czy coś. ^^ :p

Okkk,to ja lecę dalej ogarniać te solowe albumy ^^ Pozdro dla tych,którzy przeczytali cały wpis. :)
12080680_1660174074221708_1037830251_n(1).jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego